Suntem mai mult decât un angajator: suntem o echipă.
La dm, „noi” este în prim plan, un „noi” în care puteți - și sunteți încurajați - să vă implicați indiferent că faceți parte din echipa magazinelor dm, a sediului central sau a centrului de distribuție din Timișoara. Scopul nostru este să încântăm clienții cu produsele și serviciile noastre, iar acest lucru îl putem face doar printr-un loc de muncă inspirat din viață.
Munca noastră - Acționăm ca un colectiv în comunitate
)
La dm, suntem convinși că omul este în centrul tuturor activităților, fie ele și de natură economică. De aceea, noi, în calitate de companie de retail, suntem motivați să acționăm în interesul oamenilor și să facem mai mult decât să vindem produse de drogherie. Puteți observa asta și în calitate de client, angajat sau partener.
Promisiunea noastră – Ne străduim cu multă pasiune să fim mai buni
Prezentare dm drogerie markt
dm drogerie markt este una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniile frumusețe, sănătate, produse pentru îngrijire casă și bebe oferind clienților săi o gamă largă de produse și mărci în aceste segmente.
Primul magazin dm drogerie markt a fost deschis în Germania în anul 1973, urmat de Austria în 1976.
Astăzi dm drogerie markt deţine peste 3.500 de magazine şi peste 65.000 de angajaţi, ceea ce o transformă în cel mai mare lanţ de drogherii din Europa. dm este prezent în 14 ţări: Germania, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România, Bulgaria, Macedonia, Italia și Polonia.
În România, dm drogerie markt a fost înfiinţată în anul 2007, cu primul magazin în Timişoara, unde se află depozitul şi sediul central. Astăzi dm are peste 160 de magazine deschise în România, peste 2000 angajaţi și este într-o continuă dezvoltare atât pentru clienți cât și pentru angajații săi.
Despre dm
Tot ce merită știut despre dm drogerie markt pe scurt. De la filosofia companiei, la cifra de afaceri actuală: descoperiți cele mai importante principii ale companiei și cunoașteți în detaliu serviciile dm!
Structura corporativă
Comunitatea economică dm este susținută de oameni ale căror relații se caracterizează prin principii de parteneriat. Desigur, acestea se aplică și peste granițele naționale: doisprezece țări din Europa Centrală și de Sud-Est dovedesc că modelul dm este unul promițător.
Accentul este pus pe oameni
)
Pentru a sublinia individualitatea fiecărui om, dm oferă o gamă variată de produse, perfect coordonată pentru a acoperi nevoile și dorințele tuturor. Cu o gamă inovatoare și diversă de produse, de cea mai înaltă calitate, numeroase servicii și consiliere competentă, dm își trăiește filozofia companiei. Acest lucru este exprimat și în prețurile accesibile ale produselor, pe termen lung: acest lucru garantează că, fiecare client se poate bucura de cumpărături mereu ieftine la dm.
Managementul are nevoie de valori
Principiile clienților dm
Folosind mijloacele de marketing adecvate, ne diferențiem de concurență și fidelizăm clienții, anticipând nevoile acestora prin gama noastră de produse și servicii. Scopul nostru este să avem mereu clienți mulțumiți, care doresc să se întoarcă în drogheriile dm.
Principiile angajaților dm
Dorim să oferim tuturor angajaților oportunitatea de a învăța unul de la altul, de a se cunoaște și de a se recunoaște reciproc în individualitatea lor. Prin urmare, munca în echipă în cadrul dm este caracterizată de echitate, integritate și transparență. Pe baza acestor relații de încredere, dorim să facilităm angajaților noștri cunoașterea modului de funcționare și organizare a companiei și să le oferim certitudinea că, activitatea pe care o desfășoară este evaluată obiectiv.
Principiile parteneriale dm
La dm menținem o colaborare de lungă durată, fiabilă și echitabilă cu partenerii noștri. Pentru a atinge obiective comune, dm oferă nu numai transparență, ci și o comunicare deschisă, bazată pe încredere și onestitate, astfel încât aceștia să ne recunoască ca un partener cu care își pot atinge propriile obiective.