Un loc de muncă inspirat din viață în cadrul Departamentului Administrare și Dezvoltare Personal

Creăm un mediu de colaborare care să răspundă nevoilor angajaților

mit

Scopul nostru în Departamentul Administrare și Dezvoltare Personal este să ne inspirăm colegii. Deoarece știm că nevoia clienților este, în primul rând, angajați entuziaști care oferă sprijin, noi susținem toți angajații dm, în dezvoltarea lor personală și profesională și proiectăm oferte de perfecționare pentru cele mai diverse nevoi - atât pentru practicanți, cât și pentru manageri.

Lucrul în echipă este deosebit de important pentru noi, de aceea comunicăm deschis și sincer. Pentru că acolo unde oamenii lucrează împreună, apar și întrebări. De la aspecte juridice precum munca, sănătatea sau protecția datelor până la preocupări personale, cum ar fi echilibrul între familie și carieră, suntem disponibili să „ne consiliem” colegii.

O altă sarcină importantă este găsirea de noi talente. Însoțim candidații potriviți în drumul lor către dm, pentru ca ei să se poată conecta nu numai cu echipa lor, ci și cu valorile dm.

Departamente

Administrare Personal

Administrarea personalului reprezintă pionul principal pentru întrebări și preocupări cu privire la tot ceea ce afectează munca la dm. Aici nu se primesc doar întrebări telefonice și scrise de la toți angajații dm, ci și persoanele de contact potrivite pentru diferite subiecte sunt conectate între ele. În plus, ne ocupăm și de chestiuni administrative legate de Travel Management.

Consiliere juridică

Indiferent dacă vorbim despre modificări legislative sau sau despre revizuiri ale contractelor, echipa din cadrul serviciul juridic de la dm este acolo atunci când colegii au preocupări sau întrebări legale importante. Pe lângă sfaturile personale, oferim și informații actualizate cu privire la toate aspectele dreptului muncii, astfel încât nu numai proiectele individuale, ci întreaga companie să fie mereu în siguranță.

Sănătate și securitate în muncă

Respectarea normelor privind protecția angajaților este o prioritate la dm. Echipa din acest departament se asigură că siguranța muncii tuturor angajaților din companie este garantată în orice moment. Printre altele, implementăm măsuri de prevenție importante și organizăm întâlniri cu partenerii externi.

Dezvoltare Personal

Angajații din această echipă sunt responsabili de oportunitățile de formare profesională și personală ale colegilor lor. Împreună cu țările din concern și partenerii naționali (de exemplu, instituțiile de învățământ) asigurăm o calitate înaltă a formării, nu numai în cadrul companiei dm, ci și în viața de zi cu zi. În acest sens, relația și cooperarea bună cu colegii din diferite departamente este deosebit de importantă. De asemenea, ne ocupăm și de organizarea evenimentelelor interne, de managementul evenimentelor - a seminariilor față în față, cât și online. Oferim oportunități de învățare și conținut digital, atât pentru moderatori cât și pentru participanți.

Protecția datelor cu caracter personal - GDPR

Tema protecției datelor cu caracter personal este o preocupare majoră pentru dm - nu numai în rândul clienților, ci și în ceea ce-i privește pe cei peste 2.000 de angajați din toată România. Ne asigurăm că toate reglementările sunt respectate și că toți colegii sunt instruiți în mod regulat în acest sens.

Secretariat

În cadrul departamentului Administrare și Dezvoltare Personal se află și secretariatul companiei. Acesta reprezintă interfața companiei din punct de vedere al imaginii acesteia pe plan extern. Colegii noștri de la secretariat facilitează totodată și comunicarea interdepartamentală, și se asigură că informațiile primite prin diferite mijloace de comunicare ajung în timp util la destinatarul corect astfel încât solicitările să poată fi soluționate cât mai rapid. Tot activitatea de secretariat este responsabilă și de menținerea celor mai înalte standarde administrative și logistice privind buna organizare a evenimentelor desfășurate în cadrul companiei, asigurând din punct de vedere material tot ceea ce este necesar în cadrul activităților de protocol, inclusiv buna funcționare a echipamentelor indispensabile și acordând atenție sporită părții estetice a spațiilor utilizate în aceste scopuri.

Responsabilități și atribuții

Recrutarea și selecția angajaților

Online sau offline, pentru începători sau pentru profesioniști cu experiență: facem din dm un angajator atractiv și oferim sprijin în procesul de recrutare și selecție. Ne asigurăm că cei peste 2.000 de angajați din cadrul dm, experimentează în fiecare zi ce înseamnă să ai un loc de muncă inspirat din viață. Aceasta include și faptul că ne sprijinim colegii din filialele dm și din departamentele centrale în căutarea de angajați și practicanți precum și în procesul de aplicare.

Perfecționare continuă

Sprijinirea oamenilor în dezvoltarea lor individuală - acesta este scopul perfecționării continue de la dm. De aceea, aici sunt dezvoltate oportunități de învățare profesională și personală în diferite formate moderne de învățare. De la evenimente față în față, la module online, la seminarii web: asigurăm o mare varietate de oferte de înaltă calitate. Pentru că formarea continuă nu numai că ne ajută să stăpânim cu succes provocările din munca de zi cu zi, ci și să creștem dincolo de noi înșine și să contribuim la modelarea viitorului companiei dm, împreună.

Abilități valorificate la dm

mit
  • Apreciați munca variată și independentă într-o atmosferă plăcută și aveți exact flexibilitatea necesară pentru a stăpâni provocările.

  • Nu numai că vă puteți inspira pe dumneavoastră, dar și pe alții atunci când vine vorba de conturarea viitorului împreună.

  • Vă întâmpinați colegii cu un interes real și mereu autentic, pentru că nevoile lor sunt importante pentru dumneavoastră.

  • Vă caracterizați în special prin abilitățile de comunicare, munca în echipă, fiabilitate și un înalt simț al responsabilității.

  • Formarea continuă profesională și personală este foarte importantă pentru dumneavoastră, deoarece vă plac schimbările și dezvoltarea continuă.

  • Cea mai bună soluție nu este adesea cea mai simplă, de aceea dați dovadă de creativitate, curaj și încredere de sine.

Posturi vacante în Departamentul Administrare și Dezvoltare Personal

Doriți să faceți parte din echipa dm drogerie markt și să trăiți experiența unui loc de muncă inspirat din viață? Atunci aplicați online, aici. Așteptăm cu nerăbdare să primim candidatura dumneavoastră și să ne cunoaștem.

S-ar putea să vă intereseze

Zwei umrissene Figuren mit Sprechblasen. Eine mit Fragezeichen, die andere mit Ellipsen, auf einem orange rosa Hintergrund mit Farbverlauf.

Sfaturi utile pentru candidatură

Sunt multe lucruri de luat în considerare atunci când candidați pentru un loc de muncă. Dorim să vă ajutăm să țineți evidența tuturor elementelor și să vă amintiți toate aspectele importante, așa că vă oferim câteva sfaturi mai jos.

Zwei umrissene Figuren mit Sprechblasen, eine mit Fragezeichen und die andere mit Ellipsen, auf einem orange-rosa Hintergrund mit Farbverlauf.

FAQ

Aveți întrebări? Pentru răspunsuri, dați click pe întrebarea care vă interesează. Nu s-a răspuns la întrebarea dumneavoastră? Vă rugăm să ne contactați la adresa noastră de e-mail recrutare@dm.ro. Vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil!.