Financiar & Controlling la dm drogerie markt
Un loc de muncă inspirat din viață în cadrul Departamentului Financiar și Controlling
Suntem baza unui management corporativ eficient
)
Scopul departamentului Financiar & Controlling este de a raporta cifrele corporative ale dm, în mod transparent și inteligibil, astfel încât colegii noștri să poată acționa pe propria răspundere în interesul întregii companii. În acest sens, suntem responsabili de contabilitatea financiară și a mărfurilor, bilanțuri, controlling, finanțe, impozite, parcul auto și asigurări.
Ne gândim în primul rând la numeroasele oportunități care apar prin utilizarea resurselor financiare - nu doar la „costuri”. Este important pentru noi, ca toți angajații să se vadă pe ei înșiși ca parte a unui întreg. De aceea, îi ajutăm să își înțeleagă mai bine propriile realizări și le oferim spațiul de care au nevoie pentru a acționa. Această apreciere este motivul pentru care toți cei de la dm sunt uniți.
Fie că este vorba de contabilitate financiară, de gestionarea mărfurilor sau de controlling: suntem mereu atenți la ceea ce îi motivează pe angajații, clienții și furnizorii noștri. În acest fel punem bazele unui management corporativ eficient și durabil - și ale unui management financiar de succes în retail.
Control financiar: Dispoziția financiară și asigurarea lichidității.
Raportul nostru lunar de evaluare a valorii oferă piețelor dm, responsabililor de teritoriu și regiune, precum și departamentelor noastre, o imagine de ansamblu asupra evoluției economice actuale. Pe lângă această evaluare economică, ne ocupăm de dispoziția financiară și coordonăm planificarea pe trimestre a tuturor grupurilor de lucru dm. În colaborare cu responsabilii de teritoriu și managerii de magazine, optimizăm, de asemenea, raportarea pieței. Alte aspecte ale controlului financiar includ asigurarea lichidității și gestionarea fondurilor, pe care le administrăm împreună cu băncile și furnizorii de servicii de plată și de bani.
Administrare + Transformare: Managementul strategiilor, managementul proceselor, managementul integrității și al riscurilor
Departamentul nostru joacă un rol de lider în digitalizare, automatizare și managementul proceselor interdepartamentale. Folosim tehnologii digitale inovatoare, cum ar fi robotică și inteligență artificială. Astfel, creștem calitatea și eficiența proceselor financiare, având în același timp în vedere aspectele de conformitate și riscuri. Procesele tranzacționale sunt armonizate, automatizate și consolidate, pentru a asigura calitatea procesului și a valorifica potențialele sinergii. În plus, se creează spațiu pentru activități bazate pe cunoștințe, utilizarea eficientă a competențelor analitice și analiza problemelor strategice. Pentru a ne extinde capacitățile de acțiune, creăm un sistem de management integrat, care include, printre altele, un gemene digital cu toate aspectele relevante din punct de vedere economic.
Managementul facilităților dialogicum / Achiziții centrale
În managementul facilităților dialogicum și în achizițiile centrale de materiale, oferim clienților noștri o gamă largă de servicii operaționale și strategice. Ca responsabili de clădire în dialogicum, sediul companiei din Timișoara, asigurăm o atmosferă primitoare pentru toți angajații și vizitatorii. De asemenea, ne ocupăm de asigurarea unei aprovizionări fiabile pentru piețele dm cu toate obiectele de mobilier și materialele necesare. În plus, dezvoltăm în toate domeniile baze și standarde atât în context național, cât și internațional pentru subiectele de management al clădirilor și servicii, achiziția de echipamente de piață și materiale de operare, precum și pentru flota auto. Aceste măsuri permit condiții optime de muncă pentru toți colegii noștri.