Noi inspirăm pentru dm
De la conceperea unui sortiment atractiv, la prețuri corecte, și până la plasarea optimă la raft și comunicarea națională, obiectivul nostru în departamentul de Marketing și Achiziții este de a inspira clienții cu idei creative și diversitate de produse.
Contribuie alături de noi la experiența de brand dm
)
Pentru a afla ce produse și servicii sunt cele mai dorite, suntem atenți la tot ceea ce se întâmplă în drogheriile noastre. Ceea ce le place clienților noștri este aproape și de inimile noastre. Pentru a le satisface așteptările ținem cont de cele mai recente tendințe și suntem în dialog constant atât cu furnizorii existenți, cât și cu cei noi. Astfel se creează experiențe unice de cumpărături.
„Aici ma regăsesc, aici cumpăr“ devine o experiență palpabilă, dezvoltată prin strategiile de comunicare emoțională provenite din fațetele brandului dm. Din drogherie, la pliante și reclame comerciale, până la comunicarea digitală - intrăm în contact direct cu clienții noștri, îi ascultăm și facem schimb de idei. Este important pentru noi să fim aproape de comunitate pentru că aceasta este o componentă importantă și sursa noastră de inspirație în crearea brandului dm.
Sortiment: Tot ce au nevoie clienții noștri
În marketing, ne concentrăm asupra nevoilor persoanelor care fac cumpărături la dm. Pe baza unei observații constante a pieței și tendințelor, atât în țară, cât și în străinătate, precum și a unor sondaje regulate de opinie ale clienților, decidem ce produse să includem în sortiment – sau să eliminăm.
În strânsă colaborare cu managementul nostru de produse și partenerii din industrie, suntem mereu la curent cu cele mai recente tendințe și inovații, atât în ceea ce privește mărcile proprii, cât și mărcile producătorilor. Un alt accent al discuțiilor cu partenerii noștri din industrie și managerii de mărci este cum putem dezvolta în continuare sortimentul dm. De asemenea, decizia privind prețurile de vânzare face parte din responsabilitățile noastre. În acest sens, întotdeauna ne ghidează întrebarea: Se aliniază sortimentul nostru nevoilor și dorințelor clienților? Pentru ca cumpărătorii de la dm să găsească ceea ce caută, plasarea ideală a produselor joacă un rol important pentru noi. De aceea, ne schimbăm idei în grupuri de lucru cu colegii din piețele dm.
Marketing + Digital: Experiența omnichannel a brandului nostru dm
)
Marketingul digital la dm înseamnă, în fiecare zi, multe sarcini și provocări interesante. Scopul este întotdeauna acela de a atrage atenția asupra dm. Aceasta înseamnă anunțarea de noi produse, menținerea clienților la curent cu informații legate de nevoile de cosmetice și oferirea unei experiențe excelente de cumpărare omnichannel. Fie că este vorba despre magazinele dm, aplicația dm, dm.ro, rețelele sociale sau în multe alte locuri – prin ecosistemul nostru, intrăm în dialog cu clienții noștri și conectăm canalele de cumpărare.
Date de bază, procese și servicii: Îndrumarea ciclului de viață al produsului
)
În domeniul marketingului și achizițiilor, suntem interfața între sortiment și aprovizionare/logistică. Implementăm acordurile dintre partenerii noștri din industrie și departamentul de sortiment – atât din punct de vedere organizațional, cât și sistemic. De la introducerea până la eliminarea produselor, ne ocupăm de întreținerea datelor de bază, de condiții și de plasarea secundară a produselor. Dezvoltarea continuă a proceselor de date de bază și a sistemelor necesare, în colaborare cu dmTECH, este una dintre sarcinile noastre centrale. De asemenea, portofoliul nostru include și gestionarea proceselor de mișcare a banilor și a produselor speciale.